donderdag 13 januari 2011

Doosje met waxinelichtje


Hallo Allemaal,

Ik heb dit doosje gemaakt voor een jarige. Ik weet de naam niet meer van de Duitse blog waar ik het patroon vandaan heb. Het enige wat ik nog weet dat het een digitale workshop was met uitleg en foto's. Boven in het doosje zit een opening waar je een waxinelichtje in kan doen. In het doosje zelf kan je ook een presentje doen. Ik heb de rand rond om de opening beïnkt met lichtgroen. Het papier is van Marianne design. Ik heb het doosje gedecoreerd met licht blauwe roosjes.


Ik heb het doosje ingepakt in cellofaan en het dicht geknoopt met roze, groen en blauw lint. Aan het blauwe lint heb ik een digitaal stempelafdrukje geknoopt. Deze heb ik bewerkt met een licht groen derwent kleurpotlood en ik heb er een roosje op geplakt.

Groetjes Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten