donderdag 13 januari 2011

Kadootjes


Hallo allemaal,
Ik heb een kaars bescrapt met papier van Eline's huis. Daarop heb ik raffia en een roze lint met 2 hartjes, spelden en bedeltje op geplakt. Aan de zijkant zie je nog een vlindertje.


Dit geurzakje heb ik gemaakt met een patroontje van Kitty Franken. Het papier is van Eline's huis. Ik heb een vogeltje gemaakt met een mal voor een in de Cuttlebug. De bloemen zijn geponst en daar heb ik pareltjes op geplakt. Verder heb ik het afgemaakt met raffia en pompon lint waar ik bovendien een bedeltje aan heb vastgeknoopt.


Dit snoepzakje is gemaakt van een klein kaartenzakje. De bovenkant is gemaakt met een mal voor in een Cuttlebug. Daarop is een digitale stempel met een lintje en een roosje opgeplakt. Het zakje is gevuld met hartjes.

Groetjes Lyanda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen