donderdag 13 januari 2011

Magnolia doosje en kaart.


Hallo allemaal,

Het is al een paar weken geleden dat het kerst was maar toch wil ik graag dit doosje laten zien. Het patroontje is van Anita Lieftink en heb gekocht in de webwinkel van Betsy Lurvink. Ik heb het doosje gemaakt van wit Cardstok en beplakt met design papier van Magnolia. Ik heb afdrukje ingekleurd met Derwent kleurpotloden. De stokjes heb ik gemaakt met Flowersoft. Het lintje is van Tilda.


Het doosje heb ik ingepakt in folie en daar wat snoepjes bijgedaan. Ik heb dicht geknoopt met een leuk kerstlintje.


Dit kaartje heb ik een daar dagen geleden gemaakt voor een jarige. De sketch komt uit het boekje Sfeer volle Kerstkaarten van Janine Siemerink en Jeanette Bosman. Het papier is  design papier is van Eline's huis. Ik heb het cardstok en scrappapier beïnkt met roze, blauwe en bruine inkt. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb de bloemen uitgeponst en beïnkt. Verder heb ik de kaart afgemaakt met een roosje , koperen bloemen, bruine plaksteentjes en meeldraden.

Groetjes Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten