woensdag 30 maart 2011

Eerste award

Hallo allemaal,

Gisteren hebben van 1 van onze hele lieve volger onze eerste award gekregen. Waarmee we heel erg blij mee zijn. Gerja bedankt! Nu moet ik nog zeven dingen over ons zelf vertellen.

Ik maak al jaren kaarten.
Ik ben ooit begonnen met het maken van simpele 3D kaarten zonder versiering.
Naast kaarten maken vind ik het ook leuk om te borduren in kruissteek.
Het maken van doosjes en tasjes doe ik ook graag.
Ik ben vorig samen met mijn oudste dochter naar een hobbybeurs geweest.
Ik bekijk graag blogs waar in de stijlen vintage en nostalgie. (Meestal zijn dit blogs over wonen en ze hebben vaak een webwinkel.
Ik hou van simpele en rustige creaties.

Wij willen hem aan de volgende mensen deze award door geven.
www.jannyvanwoerkens.blogspot.com
http://vintagecardsandmore.blogspot.com
http://myscrapideas-jeanet.blogspot.com/
Deze mensen maken prachtige creaties en het is altijd een feestje om op deze blogs rond te neuzen.

Wij wensen jullie een fijne avond. 

1 opmerking:

  1. Wat lief dames ik voel me zeer vereerd !! Dank jullie wel !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen