zondag 6 maart 2011

Nostalgisch doosje.

Hallo allemaal.

Ik bezoek regelmatig blogs die veel leuke dingen en creaties maken. in de stijlen vintage en nostalgie. Hierdoor kwam ik op het idee om dit leuke doosje te maken. Het patroon is van een workshop pakketje en is volgens mij ook te koop als nestabilitie. Deze mal heb ik zelf niet. Het papier is van Marianne design. De randjes heb ik beïnkt destress inkt in de kleur vintage photo. Verder is hij versierd met bloemetjes, roosjes, touw, kralen en kant. De pin is zelf gemaakt. Ik heb het doosje met verschillende dingen gevuld met verschillende dingen die ik gekocht heb bij verschillende brocante/nostalgische webwinkels.





Dit is een detail foto van de spulletjes die ik zelf gemaakt en versierd heb.



De boven kant van het doosje. Het plaatje komt van een 3D vel.

1 opmerking:

  1. ik kwam zo maar eens bij je kijken ik vind het geweldig mooi dit doosje ik ben volger geworden en kom gauw weer eens kijken tot ziens maartje

    BeantwoordenVerwijderen