dinsdag 22 maart 2011

Voorjaarskriebels





Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje in voorjaarsstemming en dacht. Ik ga een voorjaarsschaal maken met leuke spulletjes. Het doosje, klosje, flesje en het zeepje heb ik bescrapt. De eitjes, paashaas, engeltje en het hartje heb ik gekocht bij verschillende winkels.



Dit zeepje heb ik voor een jarige gemaakt. Ik heb het zeepje eerst verpakt met muziekpapier en daarna grof kant omwikkeld. Verder heb ik het versierd met bloemetjes, touw en een bedeltje. Het labeltje komt het boekje 3d special plus 30 nostalgische kaarten.

Hier een close up van het zeepje zonder cellofaan.
Het flesje dat ik versierd heb. Ik heb eerst een flesje koffiemelk bij de supermarkt gekocht en dat vervolgens goed schoon gemaakt. Ik heb heb het omwikkeld met design papier van Marianne design en vervolgens grof kant om heen gedaan. Het plaatje komt van internet. Verder heb ik het versierd met roosjes, plakparels en een ribbel lintje.
Hier een close up foto van het dopje. Ik heb het dopje versierd met design papier van Marianne design en omwikkeld met een kantje. Verder heb ik het versierd met touw en een bedeltje er aan gedaan.


Hier een close up foto van de onderkant van het flesje. Het doosje en het klosje kan je elders op mijn blog vinden.

Wij wensen jullie een fijne avond.

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk idee, je moet er maar opkomen....
    En het resultaat, Prachtig!!!

    gr. Gerja

    BeantwoordenVerwijderen