zondag 27 maart 2011

Workshop Anita Izondoorn


Hallo Allemaal,

Gisteren heb ik bij Doe@ding de workshop spelen met inkt gevolgd. Anita heeft allerlei leuke techniekjes met Distress inkt uitgelegd.

Dit pakketje lag al klaar op de werkplek toen ik de winkel binnen kwam.

Dit leuke easelkaartje heb ik gemaakt.

We begonnen met het maken van deze envelop. Ik heb deze gestempeld met Versamarkt en vervolgens met embossingpoeder en de heattol droog gemaakt. Daarna de achtergrond stempel gestempeld en gesponst met licht blauwe Distress inkt.

De voorkant heb ik thuis versierd met 2 bloemen van Marianne Design en een aantal roosjes. Het hartje heb ik bewerkt met 2 kleuren Distress inkt.

De kaartje is bewerkt met de dezelfde techniekjes als de envelop. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt. Dit vind ik erg moeilijk. Het afdrukjes is bewerkt met een soort glanspoeder dat met de heattol droog gemaakt is. Op de afbeelding zit door dit effect een glans laag. De bloemen zijn van Marianne Design en de roze roosjes zijn van Magnolia.

Dit roosje heb ik bewerkt met 2 kleuren Distress inkt bewerkt. Het in elkaar zetten en het kleuren van de roosje is best een ingewikkeld klusje. De blaadjes zijn van Marianne design. Na afloop heb ik nog wat Distress inkt kleurtjes en 2 achtergrond stempels gekocht. Al met al was het een leuke dag.

De blog van Anita Izondoorn kan je in de rechterbalk vinden. Wij wensen jullie een fijne avond.

1 opmerking:

  1. Och wat geweldig mooi allemaal, ik zit toch te genieten van je leuke foto's zeg.....enig!

    Misschien zie ik je weer bij de demodagen 30 sept/1 oktober...altijd leuk .

    Heb genoten van jullie blog hoor, echt een verrassing,

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen