dinsdag 12 april 2011

Kerst luciferdoosje.

 allemaal,

Na een aantal kerstkaarten heb ik dit keer een luciferdoosje gescrapt. Ik heb eerst blauw papier om het doosje gedaan. Het design papier is van Marianne design. Het plaatje komt van internet. Verder is het
versierd met kant, touw, bloemen, sterren, knopspeld en een bedeltje.


De binnenkant van het doosje is ook beplakt met dezelfde kleur als de buitenkant van het doosje. Ik vond het best moeilijk om de binnenkant te beplakken. Het is een heel gepriegel. Al met al vind het ik zelf goed gelukt. Op het laatje heb ik nog een knopje gemaakt. Dit is een zilveren ronde bedel en een witte plak parel. Om het kaarsje heb ik het zelfde design papier gedaan als op de voorkant en daarom heen is een stukje touw geknoopt. Het doosje is verder op gevuld met een zakje lucifers.

Wij wensen jullie een fijne avond.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lyanda


    Leuk joh je lucifersdoosje.
    Mijn schoonzus uit Curacao is hier tot donderdag.
    Ik mail je nog via HJ.
    groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kom je op het idee??
    Maar het resultaat is prachtig en ja dat lijkt mij ook een behoorlijk gepriegel, van gepriegel wordt ik kriegel...haha.
    groet Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen