vrijdag 8 april 2011

Nostalgisch bord

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden had ik het idee om dit leuke bord te maken. Ik zat bij een nostalgische/vintage achtig webwinkeltje rond te snuffelen. Waar ze erg leuke dingen hebben. De naam weet ik niet meer. Ik daar het washandje met kaneelstokjes, touw en vintage plaatje gekocht. Het grijze zeepje met roosje en kantje komt daar ook vandaan.


Ik had nog een cadeaubon liggen. Deze bon heb ik ooit van een vriendin gehad. Ik heb dit bord met deze leuke potjes waarin een kaarsje zit. De versiering op de achtergrond komt er ook vandaan. Ik heb dit allemaal gekocht bij een bekende huishoudwinkel.


Dit flesje heb ik ze gescrapt. Ik heb bij de supermarkt een grote fles koffiemelk gehaald. Deze leeg gegooid en goed schoon gemaakt. Ik heb bruin, beige en lichtblauw karton gebruikt. De rechthoekige vlakken en de bloemen heb ik beïnkt met Disstress inkt in de kleur vintage photo. De bloemen heb ik met de cutlebug gemaakt. Het is een mal van Marianne design. Het plaatje komt uit 3D special plus met als thema 30 nostalgische kaarten. De bloemen heb ik vastgezet met brads. Het dopje is versierd met kant en bloemen. Om de dop heb ik verschillende soorten lint geknoopt. De kraaltjes zijn met visdraad geknoopt.


Hier een close up van de onderkant.


Laatst zat ik zomaar op een aantal woonblogs rond te neuzen. Toen kwam ik dit leuke idee tegen. De waxinelichthouders heb ik al een tijdje. Ik heb bij de bloemenwinkel wat kwarteleitjes en mos gekocht. Dit in de in de glaasjes gedaan. Ik vind het wel erg leuk staan voor het voorjaar en pasen.


Deze foto is van bovenaf genomen. Hier kun je beter zien wat ik met het glas, eitjes en mos heb je gedaan.

Wij wensen jullie een fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen