zondag 22 mei 2011

cupcakes

Hallo Allemaal,

Ik heb op vele blogs en sites leuke cupcakes gezien. Ik dacht dat ga ik ook proberen. Bij een taartenwinkel spullen gehaald en aan de slag gegaan. Het was niet zo'n succes. De cupcakes waren aan de onderkant aangebrand en het fondant vind ik veel te zoet. Ik heb gelijk alle cupcakes in de prullenbak gegooid. De blauw/witte bloemen en cirkels zijn gemaakt met fondant en koekvormpjes. Cupcakes heb ik met cupcakemix van de taartenwinkel. De papierenvormpjes komen daar ook vandaan. Dit is voor mij niet voor herhaling vatbaar. Ik hou het liever bij het maken van leuk schrapprojectjes en bordduurkaartjes.

Wij wensen jullie een fijn avond.

1 opmerking:

  1. hallo nou ik moet zeggen het ziet er erg mooi en lekker uit gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen