vrijdag 3 juni 2011

zomerscrapkaart zomerketting.

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik voor de zomertweelingketting van de Crazymeidenclub gemaakt. Ik heb het design papier, groene karton, het kantje en het afdrukje van een ander lid gekregen. Hiermee moest ik een kaart maken. Het viel niet mee maar het is toch gelukt. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Het blauwe karton heb ik zelf toegevoegd bij het design papier. De randen heb ik beinkt met groen, licht blauw en roze Destress inkt. De vierkant heb ik gemaakt met een nestabilitie. De kaart is verder versierd met roosjes, bloemetjes, scrappersflos en bedeltjes.

Wij wensen jullie een fijne avond.

3 opmerkingen:

  1. Het viel dan misschien niet mee, maar het resultaat is heel mooi geworden...
    ik vind het maar knap hoor wat jij maakt!!

    groetjes Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zomerkaartje gemaakt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou en ik vondt super geworden hoor ...heb hem nog in de standaard staan ...
    gr gerrie

    BeantwoordenVerwijderen