vrijdag 15 juli 2011

Bloemen.

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden heb ik deze zakjes met bloemen gemaakt. In het eerste zakje zitten gekochte bloemen en in het tweede zakje zitten 6 zelf gemaakte bloemen. Ik heb beide zakjes met roze en blauwe scrappersflos, jute touw en dik zwart touw dicht geknoopt. Ik heb om de touwtjes met roze scrappersflos een bedeltje geknoopt.
Dit zijn de zelf gemaakte bloemen uit het zakje. Ik heb ze met verschillende ponsen en stansen gemaakt. Ze zijn verder versierd met plaksteentjes, bedeltjes, lint, knoopje en meeldraden. Deze zakjes doen ook mee aan de swap bijna-zomer-bloemen-in-een-zakkie van Nederlandse Swappersblog.

Wij wensen jullie een fijne dag.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lyanda


    Leuk dat zakje met al die bloemetjes erin.
    Leuk idee om bij een kadootje te doen.
    groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat bedacht ik mij ook meteen toen het zag...
    Leuk om kado te doen!!
    Ik mag ook graag zelf bloemetjes maken..
    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen