woensdag 10 augustus 2011

Shadowbox

Hallo allemaal,

Ik heb deze maand mee gedaan met de nieuwe swap van de Swapmusketiers. Het was de bedoeling dat je een shadowbox met minimaal 2 klosjes erin. Ik heb 2 mine klosjes opgestuurd gekregen en daar moest je minimaal 1 in de shadowbox gebruiken. Ik heb deze keer geswapt met Lisette. Dit is de voorkant van het doosje. Ik heb hem versierd met plaksteentjes en een 3d plaatje.
Dit is de binnenkant van het doosje. Het kleinste klosje heb ik gekregen en de grote heb ik zelf gemaakt. Ik heb hem versierd met bedeltjes, plaksteentjes, kant, lint, knoopje en roosjes.

Ik heb bij dit doosje een label gemaakt. Ik heb een creatable van Marianne design gebruikt. Verder is hij versierd met kant, roosjes en een bedeltje.
Dit doosje heb ik van Lisette gekregen. Ik vind hem heel erg leuk.

Wij wensen jullie een fijne avond.



3 opmerkingen:

  1. wat een bijzonder leuke doosjes, maar die jij gemaakt hebt, super...
    knap hoor!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er erg blij mee! Bedankt voor het swappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje, leuk ook de tag.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen