woensdag 7 december 2011

Sint ketting

Hallo allemaal,

Ik heb op de kaartenmakersgroep mee gedaan aan een Sinterklaasketting. Dit houd in dat je voor maximaal 3 euro een cadeautje moet kopen voor iemand. Verder moest er een zelf gemaakte kaart met gedicht er bij.

Voor de kaart heb ik design papier van Maja gebruikt. Het afdrukje is van Magnolia en ingekleurd met potloden. De ovalen zijn met mallen gemaakt en de tekst heb ik er zelf geschreven. Verder is de kaart versierd met roosjes.

Het gedicht zit in de envelop. De bloemen zijn gemaakt met mallen en afgewerkt met een plakparel. De tekst is zelf geschreven.
Het is het zakje met de cadeautjes die ik gekocht heb. Ik heb een kaartenzakje genomen het dicht geknoopt met touw. Daar tussen zitten roosjes.
Dit is de kaart en de cadeautjes die ik gekregen heb.

Wij wensen jullie een fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten