zaterdag 3 december 2011

Sinterklaasswap

Hallo allemaal,

Ik mee gedaan aan een Sinterklaasswap van de Nederlandse swappersblog. Het was de bedoeling dat voor iemand anders een cadeautje van minimaal 5 euro voor iemand anders kocht. Dat moest je leuk inpakken met een gedicht. Ik heb een leuk boekje met leuke spulletjes gekregen,
De binnenkant met gedicht en leuke spulletjes.
Dit heb ik gekocht voor mijn swapmaatje. Ik heb de cadeautjes in een zakje en folie ingepakt. Op het zakje zit een label. Dit is gemaakt van Maja design papier in gemaakt met een mal. Verder is het versierd met een roosje, kant en de tekst is gestempeld en beïnkt.
De label en envelop heb ik gemaakt en versierd met verschillende mallen, lint en een bedeltje. Het afdrukje is van Magnolia en ingekleurd met potloden.

Wij wensen jullie een fijne avond.

3 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk zeg, het gekregene en het verstuurde, je hebt er maar weer werk van gemaakt!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei erg leuk gedaan!

    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie het pakje en de inhoud leuk vonden.
    Jullie pakje is ook erg mooi geworden.
    Groetjes van de Sint ;)

    BeantwoordenVerwijderen