maandag 9 april 2012

Boekkaart.

Hallo allemaal,

Ik heb op internet op veel blogs leuke boekkaarten voorbij zien komen en dacht dat ga ik ook maken.

Ik heb het patroon van internet. Ik weet niet meer van welke site. Ik weet niet van welk merk het designpapier is. Het plaatje komt uit 3D Special plus vintage kaarten. Het plaatje is uitgesneden met een mal. De rechthoek, bloemen en de kat zijn gemaakt met mallen. Op de kat heb ik bewegende oogjes geplakt. Verder is de kaart versierd met bloemen, roosjes,bedeltje, lint en kant.

Dit is de binnenkat. Ik heb het zelfde designpapier gebruikt als op de voorkant. De randen zijn gemaakt met een pons. De cirkels en de vlinders zijn gemaakt met mallen. De tekst is gestempeld. Verder is de kaart versierd met roosjes.

Wij wensen jullie een fijne dag.

1 opmerking: