zaterdag 12 mei 2012

Lollyswap

Hallo allemaal,

Ik heb mee gedaan aan de lollyswap van Nederlandse Swappers. Het was de bedoeling dat je minimaal 1 lolly versierd en wat leuke dingen opstuurt naar je swapmaatje.

Ik heb in een zakje 3 lolly's gedaan. Om de lolly's heb ik touw gewikkeld en een paar roosjes geplakt. De achtergrond van het zakje is een kaart. Het label op het zakje is gemaakt met verschillende mallen. De bloemen zijn geponst en daarop zijn plakparels geplakt. De tekst is gestempeld. Het zakje er naast zijn de spulletjes die ik heb mee gestuurd. Het zakje is dicht geknoopt en daarop is een roosje geplakt.
Het moest een feestelijk pakketje worden. Ik heb een envelopje gemaakt. De bloemen zijn geponst en daarop zijn plakparels geplakt. De slinger is gemaakt met een mal. Ik weet niet van welk merk het designpapier. De slinger is verder versierd met touw en plakparels.
.
Bij het pakketje heb ik een leuk kaartje gemaakt. Het afdrukje is van Marianne design en is ingekleurd met potloden. Ik weet niet van welk merk het designpapier. De tekst is geschreven. De kaart is verder versierd met bloemen en plaksteentjes.

Ilse was mijn swapmaatje en dit leuke pakketje heb ik van haar gekregen.

Wij wensen jullie een fijne dag.

4 opmerkingen: