donderdag 17 mei 2012

Theedoos.

Hallo allemaal,

Ik zag in de Hobby handig een leuke theedoos met labels en dacht dat ga ik ook doen.

De theedoos heb ik bij een huishoudwinkel gekocht. Op het deksel heb ik eerst kant geplakt. De cirkels, blaadjes, bloemen zijn met verschillende mallen gemaakt. De tekst is gestempeld. Verder is het deksel versierd met lint en plakparels.

Dit zijn de labels uit de doos. De labels zijn gemaakt met verschillende mallen. Het nostalgische plaatje komt van een knipvel van Marianne design. Het witte touw is gemaakt van wol dat ik gehaakt heb met mijn vingers.De blaadjes en bloemen zijn geponst  De labels zijn versierd met tule, lint, kant, plakparels, roosjes, bedeltje en een theezakje.

Wij wensen jullie een fijne avond.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Lyanda

    Leuk theedoosje heb je gemaakt en een leuk idee voor een kadootje he?
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lyanda(en Marijke),hij is mooi gelukt hoor die theedoos.Ik ben nog wat verder op je blog gaan kijken en vind je boekkaart ook erg geslaagd! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De theedoos is leuk geworden hoor. Ziet er mooi uit!

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige theedoos is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat ik alweer het 1 en ander gemist had, dus even gesnuffeld.
    Wat heb jij weer mooie dingen gemaakt en ik vind die theedoos dan ook helemaal geweldig!!
    En die labels, prachtig!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen