zaterdag 7 juli 2012

Wasknijper.

Hallo allemaal,

Ik heb mee gedaan met de wasknijperswap van de Nederlandse swappersblog. Je moest 10 wasknijpers versieren in een leuke verpakking. Daar bij moest je wat lintjes mee sturen.

Het designpapier is van Pion. De wasknijpers zijn versierd met bloemen, roosjes en plakparels.
Dit is de verpakking waar de knijpers in zitten.

Het designpapier is van Hema. Verder zijn de cadeautjes versierd met lint, kant, pins, bedeltjes, bloemen en roosjes.
Ik heb er een label bij gemaakt. Het label is van wit papier. De tekst heb ik zelf geschreven. Het label is versierd met lint, bedeltje en roosjes.
Susan was mijn swapmaatje en dit heb ik van haar gekregen. Ik vind het leuk wat ze gemaakt heeft.

Wij wensen jullie een fijne avond.

2 opmerkingen:

  1. Wowww,wat geweldig gemaakt,leuk idee zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerse swap.. en bijzonder mooi verpakt!!Susan heeft jou ook flink verwend.
    Héél erg mooi.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen