vrijdag 5 februari 2016

Pocketletter sneeuwpoppen.

Hallo allemaal,

Een pocketletter bestaat uit 9 losse kaartjes die je versierd en in een plastichoesje doet. Het plastic hoesje bestaat bestaat uit 9 vakjes waar de kaartjes in kunnen. Bij deze pocketletter zijn er versieringen op het hoesje aangebracht. Dit kan ook zonder versieringen. Het is maar net wat je zelf leuk vind.

Ik heb voor deze pocketletter een basispakketje van Kymia verpakkingen gebruikt. Ik heb zelf karton, designpapier, mallen, lint, plakparels en bedeltjes toegevoegd. De plaatjes zijn uit designpapier geknipt. De letters van enjoy zijn getekend en uitgeknipt. De andere teksten zijn geschreven met de hand.

Wij wensen jullie een fijne dag.

1 opmerking:

  1. Jij en je dochter maken leuken dingen zeg!
    Ik wordt volger bij jullie. Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij langs komt.
    Prettige zondag.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen