woensdag 3 februari 2016

Swap

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige bericht.

Ik heb mee gedaan aan de swap van Atelier Valerie. De bedoeling is dat je voor iemand anders iets knutselt en dat je dat naar iemand opstuurt. Je krijgt ook iets zelf gemaakt terug. Joke was mijn swapmaatje.
Ik heb een ster van verschillende kralen met ijzerdraad gemaakt. Voor de ster heb ik een kadoverpakking gemaakt. De kadoverpakking is gemaakt van karton, designpapier, mallen, inkt, plakparels, lint, roosje een bedeltje.
Ik heb de ster met kadoverpakking leuk ingepakt in papier, designpapier, kant, wol, De label is uit designpaier gestanst en de tekst is gestempeld.

Dit is de leuke swap die ik van Joke heb ontvangen. Met allemaal leuke zelf gemaakte spulletjes. In de doosjes zitten bloemen- en plantenzaden.

Wij wensen jullie een fijne avond.



1 opmerking:

  1. Wat een leuke cadeautjes allemaal ...
    Ik vind het fijn dat je er bij was ...
    Lieve & Creatieve Groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen