zondag 14 februari 2016

Valerie swap.

Hallo allemaal,

Ik heb mee gedaan met de swap van Atlier Valerie. De bedoeling is dat is dat je zelf iets knutselt en naar iemand anders opstuurt. Je krijgt ook iets zelf gemaakt terug. Vivianne was mijn swapmaaktje. Zij heeft geen blog.

Ik heb een hond van verschillende kralen en ijzerdraad gemaakt. Voor de hond heb ik een kadoverpakking gemaakt. De kadoverpakking is gemaakt van een kadozakje, designpapier, mallen, bedeltje, lint, bloemen, meeldraden en een sticker.
Ik heb het kadozakje met hond met hond leuk ingepakt in papier, designpapier, raffia, kant en plakparels. De labels en vlinders zijn gestanst uit designpapier.

Deze leuke geborduurde en gehaakte hanger heb ik gekregen. Vivianne heeft de hanger met verschillende matrialen leuk ingepakt.

Wij wensen jullie een fijne dag.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie creaties allemaal ... genieten ...
    Bedankt dat jullie erbij waren ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen